Diagnostika automobilu
Provádíme diagnostiku koncernových značek AUDI, ŠKODA, SEAT a VW Ke své práci používáme originální autorizovanou diagnostiku koncernu VW ODIS, jakou používají všechny autorizované servisy. Jsme propojeni online s koncernem VW, a proto máme přístup ke všem aktuálním informacím.
V případě potřeby dojedeme za Vámi a provedeme diagnostiku na místě u Vás.
Součást diagnostiky
- vyčtení a vymazání chybových hlášení
- základní nastavení nebo přizpůsobení
- kódování řídících jednotek
- flešování řídících jednotek
- přehrátí softwaru jednotek
- řízené hledání chyb
- řízené funkce
Cena diagnostiky
Základní diagnostika, vyčtení a vymazání chybových hlášení je 499 Kč.
Diagnostika před koupí automobilu
- vyčtení chybových hlášení
- správná,nesprávná funkce motoru
- vypnutý nebo odstraněný filtr pevných částic
- vypnutý nebo nefunkční EGR ventil
- stočené km, neoriginální software atd.
Pneuservis
- osobní
- nákladní
Filtry pevných částic (DPF/FAP)
Naše firma se zabývá filtry pevných částic pro osobní, nákladní i stavební stroje.
Nejdůležitější je diagnostika vozu a filtru pevných částic. Po této provedené diagnostice dokážeme určit, jak dále postupovat. Provedeme také velice důležité zakladní nastavení, pro správnou činnost filtru DPF.¨
Provedeme tyto úkony
- zda stačí spustit takzvanou „servisní regeneraci
- filtr vyčistit
- vyměnit za nový filtr DPF
- popřípadě přehrát software
Diagnostika filtru DPF
- vyčtení chybových hlášení z řídící jednotky
- fyzická kontrola výfukového systému, filtru DPF, (koncovka výfuku od sazí je ukazatelem prasklého nebo odstraněného filtru DPF)
- kontrola množství motorového oleje (nafta v motorovém oleji)
- kontrola snímačů teploty, snímače diferenčního tlaku
- kontrola funkce katalyzátoru
- kontrola software
Co je DPF neboli filtr pevných částic
Filtr pevných částic je zařízení, které je umístěno ve výfukovém systému a „zachycuje“ částice sazí. Při zanešení filtru řídící jednotka spustí takzvanou „regeneraci“ a dojde ke spálení sazí ve filtru DPF.
Časté důvody zanešení
- krátké jízdy (nedojde k prohřátí motoru a nemůže být spuštěná regenerace)
- vadné žhaviče
- vadné vstřikovače
- znečištěné sání, vadný EGR ventil
- vadný snímač diferenčního tlaku
- vadný snímač teploty
- nefunkční katalyzátor
- komprese motoru
- použití špatného motorového oleje
- nastavení servisních intervalů atd.