Diagnostika automobilu

Provádíme diagnostiku koncernových značek AUDI, ŠKODA, SEAT a VW Ke své práci používáme originální autorizovanou diagnostiku koncernu VW ODIS, jakou používají všechny autorizované servisy. Jsme propojeni online s koncernem VW, a proto máme přístup ke všem aktuálním informacím.

V případě potřeby dojedeme za Vámi a provedeme diagnostiku na místě u Vás.

Součást diagnostiky

  • vyčtení a vymazání chybových hlášení
  • základní nastavení nebo přizpůsobení
  • kódování řídících jednotek
  • flešování řídících jednotek
  • přehrátí softwaru jednotek
  • řízené hledání chyb
  • řízené funkce

Cena diagnostiky

Základní diagnostika, vyčtení a vymazání chybových hlášení je 499 Kč.

Diagnostika před koupí automobilu

  • vyčtení chybových hlášení
  • správná,nesprávná funkce motoru
  • vypnutý nebo odstraněný filtr pevných částic
  • vypnutý nebo nefunkční EGR ventil
  • stočené km, neoriginální software atd.

 

Pneuservis

  • osobní
  • nákladní

 

Filtry pevných částic (DPF/FAP)

Naše firma se zabývá filtry pevných částic pro osobní, nákladní i stavební stroje.

Nejdůležitější je diagnostika vozu a filtru pevných částic. Po této provedené diagnostice dokážeme určit, jak dále postupovat. Provedeme také velice důležité zakladní nastavení, pro správnou činnost filtru DPF.¨

Provedeme tyto úkony

  • zda stačí spustit takzvanou “servisní regeneraci
  • filtr vyčistit
  • vyměnit za nový filtr DPF
  • popřípadě přehrát software

Diagnostika filtru DPF

  • vyčtení chybových hlášení z řídící jednotky
  • fyzická kontrola výfukového systému, filtru DPF, (koncovka výfuku od sazí je ukazatelem prasklého nebo odstraněného filtru DPF)
  • kontrola množství motorového oleje (nafta v motorovém oleji)
  • kontrola snímačů teploty, snímače diferenčního tlaku
  • kontrola funkce katalyzátoru
  • kontrola software

Co je DPF neboli filtr pevných částic

Filtr pevných částic je zařízení, které je umístěno ve výfukovém systému a “zachycuje” částice sazí. Při zanešení filtru řídící jednotka spustí takzvanou “regeneraci” a dojde ke spálení sazí ve filtru DPF.

Časté důvody zanešení

  • krátké jízdy (nedojde k prohřátí motoru a nemůže být spuštěná regenerace)
  • vadné žhaviče
  • vadné vstřikovače
  • znečištěné sání, vadný EGR ventil
  • vadný snímač diferenčního tlaku
  • vadný snímač teploty
  • nefunkční katalyzátor
  • komprese motoru
  • použití špatného motorového oleje
  • nastavení servisních intervalů atd.